Studentbostad Uppsägning Vid Examen

Hej, jag undrar när man måste flytta från studentlägenheter i samband med examen. Är det som vanligt 3 månaders uppsägningstid eller hur funkar det?
Tack för svar
Tove

Kommentarer

  • Hej Tove!

    Tack för frågan.

    Ja, de tär alltid 3 månaders uppsägningstid hos oss, man kan förstås önska en tidigare utflytt och har vi en ny hyresgäst som vill ta över lägenheten tidigare skriver vi kontraktet från det datumet.

    Ett tips om du inte redan sett det, så har du som student rätt till boendetiden i studentlägenhet som köpoäng för vanlig lägenhet. Hör av dig om det är något du vill nyttja.

    Camilla Chef Kundcenter