Hur byter jag parkeringsplats?

Hur ansöker jag om att byta parkeringsplats alt ser priser och lediga platser i carport i mitt bostadsområde? (Alnö färjevägen)
Jessan

Kommentarer

  • Hej Jessan!

    Tack för ditt meddelande.

    Då börjar du med att skapa intresseanmälan för p-plats och söker ny parkeringsplats via Mina sidor. Om du får erbjudande på platsen meddelar du oss om att du vill byta från din nuvarande plats.

    Hyra för parkeringsplatserna och lediga platser ser du via Mina sidor efter att du har skapat intresseanmälan.

    Se vårt inlägg Hur söker jag parkeringsplats?
    Sophie Kundcenter