Installera fler bredbandsuttag

Måste jag ha mitthems tillåtelse för beställa installation av fler bredbandsuttag i min lgh? Ser man kan beställa det i servanets portal.
Johan

Kommentarer

  • Hej Johan!

    Tack för frågan

    Så länge som installationen är fackmannamässig och det blir den via Servanet går det bra att du beställer extra uttag. Det är en kostnad som du betalar själv.
    Skulle det inte vara fackmannamässig behöver du återställa vid utflytten.

    Hör gärna av dig om du undrar något mer.
    Camilla Chef Kundcenter