Hur säger man upp sitt garage / parkering?

Hur säger man upp garaget ?

Kommentarer

  • Enklast säger du upp garaget/parkeringen direkt via Mina sidor eller så skickar du in vanlig uppsägningsblankett till oss.

    Säga upp via Mina Sidor
    Säger du upp lägenheten via Mina sidor så väljer du "Kontraktsuppsägning" till vänster när du är inloggad på Mina sidor:

    Därefter får du ett mejl skickat till dig där du ska signera uppsägningen med Bank ID. Efter att du har gjort det så skickar vi en uppsägningsbekräftelse till dig.

    Hur lång är uppsägningstiden?
    Uppsägningstiden är tre månaderräknat från kommande månadsskifte. Du kan lämna önskemål om kortare uppsägningstid. Den nya hyresgästen erbjuds möjligheten till tidigare inflytt.

    Ida