Hur många dagar har jag på mig att tacka ja?

Hej! Om man ansöker om en studentlägenhet och man får den. Hur många dagar har jag då på mig att fundera innan jag tackar ja, och hur många gånger kan man tacka nej?
John

Kommentarer

  • Hej John!

    Tack för ditt meddelande.

    Det står i ditt erbjudandemejl vilket datum du senast ska svara ja eller nej. Du ser även sista svarsdatum om du går in på Erbjudanden via Mina sidor. Vanligtvis är svarstiden 1-3 dagar vid erbjudande på studentbostäder.

    Det finns ingen gräns på hur många gånger du kan tacka nej till erbjudanden. Det kan dock hända under bostadsgarantin att vi sätter en gräns på att man bara kan få ett erbjudande, i de fall det börjar ta slut på lediga studentbostäder. Vi meddelar i så fall om det på vår hemsida eller i erbjudandemejlet.
    Sophie Kundcenter