Får man hyra en lokal för firande?

25 års firande med ca 30 personer om det är okej eller om det finns nära Östermalm

Kommentarer

  • Hej Emelie!

    Om du bor i en Mitthemlägenhet på Västra Radiogatan så kan du hyra gemensamhetslokal där. Du kan i så fall kontakta vårt kundcenter på 060-13 95 00 (knappval 1) eller på info@mitthem.se för att boka lokalen.

    Läs mer om våra gemensamhetslokaler, vilka som får hyra och vart dom finns här.
    Sophie Kundcenter