Får jag placera en studsmatta eller pool på gården?

Har du en egen inhägnad uteplats, som hör till din lägenhet och som du själv sköter om, kan du ställa upp en mindre pool eller en studsmatta där.
Däremot får du inte ställa upp en studsmatta eller en pool på Mitthems mark.
Mitthem

Kommentarer

  • Får jag ställa den på min gräsmatta utanför mig då ?
    Sandra (namn borttaget av Mitthem)
  • Hej Sandra!

    Om du har en egen inhägnad uteplats som hör till din lägenhet och som du själv sköter om så får du ställa den utanför dig.

    Ha en bra dag!
    Ida