Får jag hyra studentlägenhet om jag studerar på gymnasiet eller Komvux?

Nej, för att hyra studentlägenhet ska du vara heltidsstuderande vid Mittuniversitetets Campus i Sundsvall.
Mitthem (Uppdaterad )

Kommentarer

  • Men visst får man hyra studentlägenhet om man går yrkeshögskola? Det är på samma nivå som universitet. Vuxenutbildningen i Sundsvall är en aktör, det finns fler privata anordnare som har yrkeshögskoleutbildningar med inflyttande elever.
  • Hej Jennie!

    Nej, enligt våra grundkrav får endast heltidsstuderande vid Mittuniversitetet hyra studentlägenhet hos oss.
    Sophie Kundcenter