El och vatten

Vart och hur betalar jag vatten och el fakturan,
För jag har inte fått något meddelande eller papper om fakturan
Leo almkvist

Kommentarer

  • Hej Leo!

    Tack för att du frågar.

    Du flyttade in 1 juli, det gör att förbrukningen kommer finnas med på din faktura som vi skickar ut i mitten av augusti för september månad. Din första avläsning gjorde vi den sista juli och skickas sedan med på den närmaste hyresavin.

    Det gör att du betalar el och vatten i efterhand för två månader den dag du flyttar från oss.

    Hör gärna av dig om du undrar något mer.
    Camilla Chef Kundcenter