Äta surströmming i lägenheten.

Är det ok att äta surströmming i lägenheten? Bor på Bågevägen.
Berit

Kommentarer

  • Hej Berit!

    Tack för ditt meddelande.

    Det är ingenting vi kan förbjuda men som med allt annat ser vi gärna att man försöker visa hänsyn till sina grannar. Kanske genom att informera de grannar som bor närmast i förväg, och att man är noga med att slänga soporna direkt så att lukten inte stannar kvar längre än vad den behöver.

    Ha en bra dag!
    Sophie Kundcenter