Hur får jag tillgång till internet?

Har flyttat in i bostad hos er idag och jag undrar om det wifi som ingår och om det ”heter” något speciellt och om det har något lösenord. Som jag har förstått det ingår wifit i hyran. Ska man ha någon router eller hur fungerar det?
Maud

Kommentarer

  • Hej Maud,

    Om du loggar in på Mina Sidor på vår hemsida kan du där under "Mina Avtal" klicka på knappen "Fastighetsinformation" och då få upp en informationsblad som berättar vad som gäller för just din lägenhet. Bladet innehåller mycket annat matnyttig information också, så jag rekommenderar att du öppnar upp och läser den.

    Du loggar in på Mina Sidor med ditt personnummer och lösenordet du valde när du registrerade dig som sökande på hemsidan.

    Med vänlig hälsning,
    Sepide Teamledare Bostad