Vad finns i omöblerad lägenhet?

Hej.

Jag ska flytta ut inom kort och eftersom jag tog över lägenheten från en kollega som lämnade kvar en del saker efter sig. Jag undrar då vad som ska vara kvar i en ej möblerad lägenhet?

Med vänlig hälsning.
Timothy

Kommentarer

  • Hej Timothy,
    Rent generellt skulle man kunna säga att allt som sitter fast ingår i lägenhetens standard.

    Exempelvis:
    • Fasta armaturer - t.ex. lampor i tak eller i badrumsskåp som inte går att koppla ur med enkel stickkontakt.
    • Kyl, frys, spis, i vissa fall diskmaskin & tvättmaskin
    • Fasta garderober
    • Brandvarnare
    Hittar du något särskilt som du är osäker på kan du självklart fråga oss om det!

    Om du har en inbokad besiktning kan vi i samband med den gå igenom lägenheten. Är den redan genomförd går det även bra att skicka över frågorna här, via mail eller via en felanmälan.

    Relaterat: Vad finns i en möblerad lägenhet?

    Ha en fin dag!

    Med vänlig hälsning,
    Caroline Kommunikatör