Vad gör jag om det är ostädat när jag ska flytta in?

Jag ska snart flytta in i min lägenhet och undrar vad jag gör om det är ostädat när jag flyttar in?

Kommentarer

  • Hej Joel,
    Tack för din fråga!
    Om du upptäcker några brister i samband med att du flyttar in, t.ex. dålig städning, kontakta oss snarast - innan du själv åtgärdat felet.

    Det bästa är om du kan göra en felanmälan på Mina Sidor  eller skicka ett mail till info@mhsbostader.se. Bifoga gärna bilder så kan vi snabbare handlägga ärendet.

    Med vänlig hälsning,
    Caroline Kommunikatör