Tätningslister Balkongdörr/Fönster

Om det är drag vid balkongdörren/fönster, byter man själv ut tätningslisterna eller skriver man en felanmälan?
Alfons

Kommentarer

  • Hej Alfons,
    Tack för din fråga.

    Det är alltid lite drag/kallare vid fönster, men om du upplever att det är mer än normalt så ska du absolut göra en felanmälan. Skriv gärna där om det är något särskilt fönster som du upplever är värre än de andra.

    Ha en fin dag!

    Med vänlig hälsning,
    Caroline Kommunikatör