Städning i garaget

När och hur ofta städas garaget?

Kommentarer

  • Hej Thomas,

    Tack för din fråga!

    Garaget städas vanligtvis med maskin varje vår. Sopkorgarna töms månadsvis.

    Årets maskinstädning är planerad till början på maj, vilket är något senare än vanligt då ett annat arbete är inplanerat till april och städningen sker därefter för enkelhetens skull.

    Hoppas att det ger svar på dina funderingar. Trevlig fredag!

    Med vänlig hälsning,
    Caroline Kommunikatör