Vart slänger man?

Var kan jag slänga skräp och var finns det källsortering i byggnaDEN (JUNGFRUGATAN 51)
Andreas

Kommentarer

  • Hej Andreas,
    Vanliga hushållssopor kan slängas i husets sopnedkast. Du hittar det vid trapphuset på Jungfrugatan 55. Det finns även ett sopnedkast utomhus mellan Jfg. 49 & 51 (öppnas med passerbricka).

    Källsorteringen finns på baksidan av Jungfrugatan 49, intill förskolan. Ingång utifrån.

     Med vänlig hälsning,
    Caroline Kommunikatör
    (Uppdaterad )