Registrering vid studier på FHS?

Hej,
jag har precis fått mitt antagningsbesked till Försvarshögskolan och tänkte ställa mig i kö hos er. Dessvärre så stötte jag på problem när jag skulle fylla i steg 3 i ansöka. Ni efterfrågar tjänstgöringsställe, kontaktperson samt tjänstgöringsort då jag ska studera är de enda kontaktuppgifterna jag fått till programansvarig på skolan som har en fhs.se mail och inte mil.se mail som ni efterfrågar. Jag vet inte vart får jag tag i informationen ni efterfrågar och undrade om ni visste eller om jag ska fylla i något annat istället?

Mvh
Josefine

Kommentarer

  • Hej Josefine!

    Tack för din fråga!

    Det är enbart de som läser Högre Officersprogrammet som kan ställa sig i kö via hemsidan med uppgifterna som vi efterfrågar. Ni som läser andra utbildningar eller kurser behöver skicka in en ansökan via vår pdf som finns på hemsidan, detta eftersom att ni inte har de uppgifterna som behövs i formuläret digitalt.

    När du har fått din ansökan underskriven så kan du skicka in den via post eller via att scanna in den och maila den till oss.

    Hör gärna av dig om fler frågor kommer upp!

    Med vänlig hälsning,