Lägga till nummer i porttelefon

Vill ni hjälpa mig att registrera mitt nummer till porttelefonen. I dagsläget är det endast min sambo som har sitt nr registrerat, men jag önskar alltså att mitt adderas.
Gäller xxxx xxxx -xxxxxx

Tack på förhand
Återkoppla gärna

Personuppgifter har tagits bort från detta inlägg

Kommentarer

  • Hej Julia,
    Vi kan absolut hjälpa till med det.

    Då porttelefonen gör att det går att komma in i huset är vi dock lite restriktiva med att lägga in nummer där, för att hålla på säkerheten så mycket vi kan.

    För att lägga till fler nummer behöver vi få verifierat av personen som står på hyreskontraktet att det är okej. Lättast är om ni kan logga in på Mina sidor och göra en felanmälan där.

    Tack på förhand!
    Caroline Kommunikatör