Parkering och elbildsladdning

Jag hyr en lägenhet i Enköping. Där finns parkeringar samt ett par platser för laddning av elbilar.
1)
Vad gäller för parkeringarna? Hyra? Kostnad?

2)
Vad gäller för villkor för/vid laddning av elbil?
Lars

Kommentarer

  • Hej Lars,
    De flesta parkeringsplatser i anslutning till våra fastigheter sköts av lokalt parkeringsbolag. Det står på skyltarna och automaten vilket bolag som sköter uthyrningen. Vad gäller kostnaden är det parkeringsbolaget som sköter platserna så det är de som sätter hyrorna.

    Dock har vi själva hand om elladdplatserna iEnköping, så om du vill hyra just en sådan plats ansöker du på vår hemsida.

    Frågor kring el-laddplatserna besvaras av vår bostadsförmedling vid kontakt.

    Med vänlig hälsning,
    Sepide Teamledare Bostad