Officersutbildning

Om man är anställd men ska börja plugga OP på Karlberg får man behålla sin lägenhet även under studierna?
Johan

Kommentarer

  • Hej Johan!

    Som kadett är man del tjänstledig från sin anställning och dels får tillgång till en bostad i samband med utbildningen, så därför är man inte behörig att söka bostad eller behålla sitt avtal. Efter utbildningen är man dock välkommen att söka bostad hos oss igen.

    Med vänlig hälsning,
    Sepide Teamledare Bostad