När jag kan ställa mig i kö?

Hej, jag har skickat in ansökan för att studera vid Försvarshögskolan i höst. Det jag undrar är när jag kan ställa mig i kö hos er, kan jag göra det nu, när jag har fått ett antagningsbesked, när terminen har börjat eller hur ser det ut?

Kommentarer

  • Hej Josefine!

    Du är hjärtligt välkommen att ställa dig i kö när du har ett antagningsbesked.

    Med vänlig hälsning,