När blir kö statusen aktiv efter jag registrerat mig?

Just nu står det att jag har kö status inaktiv, när ändras det så jag kan börja leta lägenhet?
Noah

Kommentarer

  • Hej Noah!

    Om du är GSSK och laddat upp ett anställningsintyg, kommer vi att granska den inom ett par dagar och därefter godkänna dig eller be dig om ev komplettering. Du får ett mail från oss i så fall, så ha gärna dina kontaktuppgifter uppdaterade.

    Om du är pendlare, civil-anställd, officer eller elev på FHS, så godkänns du i kön när vi har fått svar på det automatiska mail som gick till din chef när du registrerade dig. Hör gärna av dig till din chef för att bekräfta att hen mottagit vårt mail och besvarar den.

    Med vänlig hälsning,
    Sepide Teamledare Bostad