Hitta mer information om lägenheten?

Hej! Jag undrar hur man får reda på mer information om lägenheterna såsom standard, våningsplan, möblerad/ej möblerad och bilder? Om lägenheten är möblerad får man ta med sina egna möbler t.ex säng mm.
Sen undrar jag även om det är visning på lägenheterna?

Kommentarer

  • Hej Niclas

    Tack för din fråga!

    Söker man som GSSK via webben så ser man information om våra lediga lägenheter på Mina Sidor. I annat fall kan man alltid kontakta oss på mail eller telefon så svarar vi på ytterligare frågor.

    Möblerade lägenheter hyrs endast ut till Pendlare samt Elever på FHS. I dessa fall är tanken att du inte har med dig egna möbler och vi ordnar inte med magasinering av befintliga möbler i lägenheten.

    Vi tillhandahåller inga visningar, däremot kan man själv kontakta nuvarande hyresgäst och komma överens om en eventuell visning.

    Med vänlig hälsning,