Matos från Hemköp 55

Jag har bott på 55 sedan februari 2017, men upplever nu efter renoveringen att det ofta stinker mycket av matos i korridoren. Det är värst på förmiddagen och jag är övertygad om att det kommer från Hemköp när dom grillar kyckling. Har det skett någon förändring i ventilationssystemet i samband med renoveringen?

Kommentarer

  • Hej Ulf,
    Tack för din fråga!

    Det har inte skett någon förändring i ventilationssystemet sedan renoveringen, men vi känner till problemet och har installerat en ozonrengörare som ska ta bort obehaglig lukt.

    Vi hoppas att våra åtgärder kommer ta bort problemet.

    Med vänlig hälsning,