Hur fungerar intresseanmälan?

Hej! När jag försöker registrera en intresseanmälan på en tillgänglig lägenhet kommer upp en röd ruta där det står fail m.m. Vad beror detta på? Jag har kunnat anmäla intresse förut.

Kommentarer

  • Hej Amanda!

    Man får maximalt ha tre intresseanmälan och tre erbjudanden samtidigt.

    Vi har dock en bugg just nu som inte tillåter fler intresseanmälan förrän alla tre tidigare erbjudanden blivit hanterade i kön. Det är felanmält hos vår IT-avdelning och de jobbar på det. Under tiden är du välkommen att ringa/maila oss så intresseanmäler vi dig manuellt.

    Med vänlig hälsning,
    Sepide Teamledare Bostad