Hyra Uppsala

Hej vad är ca hyran för en 3:a på båda adresserna?

Kommentarer

  • Hej Christopher,

    Då hyrorna på alla våra objekt varierar beroende på antal kvadratmeter, läge, faciliteter o.dyl. anger vi inte några generella och ca hyror. Dessutom pågår hyresförhandlingar vissa perioder under året och då kan hyrorna ändras ändå. Står man i kö kan man se hyran för de specifika objekt som annonseras.

    Ska vi ändå ange något generellt så är det ju att nyproduktion alltid har lite högre hyra än äldre fastigheter med samma förutsättningar.

    Med vänlig hälsning,
    Sepide Teamledare Bostad