Hitta information om mitt boende?

Hej!
Jag bor hos er idag men har fortfarande inte hittat vart jag kan slänga saker. Hushållssopor har jag hittat men inte glas, tidningar mm! Hur hittar jag det & finns det nån information någonstans?

Kommentarer

  • Hej Samuel,
    Tack för din fråga.

    Logga in på Mina sidor och tryck på knappen Fastighetsinformation. Då får du fram ett dokument med information om fastigheten - t.ex. vart du hittar gemensamma utrymmen, vilken bredbandsleverantör som finns i huset och annat som kan vara bra att veta för dig som bor där.

    Du hittar knappen på höger sida. Se bilden här nedanför:

    Bild med pil på fastighetsinfo-knappen

    Med vänlig hälsning,
    Caroline Kommunikatör
  • Finns liknande dokument att komma åt även om man inte flyttat in än? Jag har blivit erbjuden lägenhet och tackat ja, undrar över bredband, vad som faktiskt ingår i hyran osv. 😀
  • Hej Casper,
    Tack för din fråga.

    Det kan vi absolut ordna. Skicka gärna ett mail till oss med vilken adress du är intresserad av, så får du lite mer information om den.

    Ha en fin dag!
    Caroline Kommunikatör