Hitta någon att dela boende med?

Jag söker efter personer som precis som jag skulle vilja flytta ihop och dela på en större lägenhet, typ en trea. Hur kan jag komma i kontakt med andra sökande?
Marcus

Kommentarer

  • Hej Marcus!

    När det gäller att dela på ett avtal vill jag poängtera att vi endast skriver avtal med en person och den andra har inga som helst rättigheter till avtalet eller objektet.

    Skulle kontraktsinnehavaren sluta sin tjänstgöring eller vilja avsluta avtalet på annat sätt, så avslutas hela avtalet och det finns inga möjligheter till en överlåtelse eller dylikt.

    Skulle andra parten flytta ifrån så kan kontraktsinnehavaren heller inte få möjlighet till byte till mindre lägenhet eller lättnader på hyran.

    Med vänlig hälsning,
    Sepide Teamledare Bostad