Hämta ut nyckel tidigare?

Hej, jag ska hämta ut nyckeln till min lägenhet på Vanadisvägen 10c, enligt er hemsida kan jag hämta ut den först den 3 oktober då det är den första helgfria dagen men jag skulle behöva hämta ut den redan under helgen, finns det möjlighet till att göra det? Det vore väldigt bra.
MVH Erik
Erik

Kommentarer

  • Hej Erik,

    Det går bra att hämta ut nycklar under våra öppettider. Helger är kontoret inte öppet utan då blir det nästföljande vardag som gäller.
    Nuvarande hyresgäst har även rätt att hålla nyckeln fram tills avtalets slut och lämnar då in nyckeln senast kl.12 vardagen efter helgen.
    Adresser för nyckelhämtning:
    • För lägenheter i Uppsala: Certego, Fyrislundsgatan 68, Uppsala
    • För lägenheter i Enköping: Certego, Sämskarbogatan 8 B, Enköping
    • För lägenheter på  övriga adresser: MHS Bostäder, Jungfrugatan 53A, Stockholm.

     Vänliga hälsningar
    Nina Bostadsförmedlare