Kan jag stå i kö under GMU?

Hej,
Jag går GMU nu, men är klar till sommaren och har fått anställning på ett regemente. Får jag stå i kö?

Kommentarer

  • Hej Carl,

    Du måste ha en pågående anställning inom Försvarsmakten för att kunna stå i kö och kan därför inte registrera dig under tiden din GMU pågår. När du har påbörjat din anställning och fått ditt anställningsintyg, kan du registrera dig på hemsidan.

    Vi förstår att det kan bli ett moment 22 ibland, men vi måste se att du har en bekräftad anställning innan vi kan godkänna dig i kön.

    Du 30 dagar på dig att ladda upp ett anställningsintyg vid registrering.

    Lycka till med sista tiden av GMU.
    Sepide Teamledare Bostad