Fråga angående hyra, Uppsala

Hej jag undrar vad era hyror på 3rok på kommer ligga på efter renoveringen som just nu genomförs?
Jonathan

Kommentarer

  • Hej Jonathan!

    Det blir ingen hyreshöjning på grund av renoveringen i år, däremot sker årliga hyreshöjningen i april 2023. Hur många procent det landar på kommer ni få information om på hyresavin för januari som går ut i mitten på december. Information kommer även finnas i Boendeappen, så ladda gärna ner den redan idag om du inte har gjort det.

    Med vänlig hälsning,
    Sepide Teamledare Bostad