Försöker registrera mig som sökande, lyckas inte?

Hej! Jag bodde via MHS tidigare. Nu ska jag flytta tillbaka till Stockholm och försöker registrera mig i kön igen, men det går inte. Vad gör jag för fel?

Tacksam för snabbt svar!

Kommentarer

  • Hej Mats,
    Tack för din fråga!

    Om dina uppgifter finns kvar i vårt system kan du inte registrera dig via webben, utan får använda blanketten som finns under fliken Sök bostad på vår hemsida.

    Kontrollera gärna på samma sida att du uppfyller grundkraven för att stå i kön innan du ansöker.

    Med vänliga hälsningar
    Sepide Teamledare Bostad