Förmedlar ni också lägenheter som privatpersoner vill hyra ut?

Hej!

Jag har en tvåa ute i Näsby Park som jag söker andrahandshyresgäst till from sept 2024 tom maj 2025.

Som reservare i Flottan skulle jag gärna hyra ut till elever på FHS eller andra in FM som letar boende under en tid i Stockholm.

MVH

Mats Olofsson

Kommentarer

  • Hej Mats!

    MHS Bostäder är ingen andrahandsförmedling, utan ett bostadsbolag med egna fastigheter. Ser vi ett behov utöver det vi har, kan vi komma överens med lokala hyresvärdar om att hyra in på s.k. blockavtal, men då rör det sig om minst tre objekt på minst tre år oavbrutet, inte enstaka objekt från privatpersoner.

    Med vänlig hälsning,
    Sepide Teamledare Bostad
  • Hej!

    Stort tack för snabbt svar. Jag gissade att det var så.

    MVH

    Mats
    Mats Olofsson