Flytta in tidigare

Hej! Är det möjligt att 'ansöka' om flytta in tidigare än ordinarie inflyttningsdatum, även om inget tidigare datum har angetts?

MvH Jessika
Jessika

Kommentarer

  • Hej Jessika!

    Det är inga tomma lägenheter vi har, utan det är någon som idag bor där och ska flytta ut. Alla har en uppsägningstid på 3 kalendermånader, men kan man lämna tidigare säger man till oss så lägger vi upp den informationen. Om det inte står någon information om tidigare inflyttsdatum betyder det att den personen inte tänker flytta ut tidigare och därför kan du inte flytta in tidigare.

    Med vänlig hälsning,

    Sepide Teamledare Bostad