Går det att hyra extra förråd?

Hej MHS.
Finns det möjlighet att hyra extra förråd och i så fall skulle det kosta?
Hyrestid och uppsägningstid på extra förråd?

//F

Kommentarer

  • Hej Fredrik!

    Vi har endast extra förråd att hyra på Sandhamnsgatan och Starrängsringen i Stockholm. De är mellan 3-5kvm och kostar mellan 125-200kr/mån. Du skriver ett eget avtal på dessa förråd och det är 3 månaders uppsägningstid.
    Just nu finns det tyvärr inget ledigt, men maila oss dina personuppgifter på bostad@mhsbostader.se så kan vi ställa dig i kö för ett förråd.

    Med vänlig hälsning,
    Sepide Teamledare Bostad