Ersätta trasig inventarie

Hej!
Hur gör man för att ersätta en inventarie som tillhandahållits av er i en möblerad lägenhet som ej finns till försäljning längre?
I det här fallet elektronik som gått sönder.
Går det bra att köpa en ny av annan modell i motsvarande utförande?
Mvh Filip
Filip

Kommentarer

  • Hej Filip,
    Om det är en förbrukningsinventarie så kommer vi förbi och byter vi ut den mot en ny motsvarande. Saker går sönder efter ett tag - och om du hyr en möblerad lägenhet står vi för inventarierna.

    Är det något i det dyrare slaget som gått sönder av uppenbar vårdslöshet så kan vi eventuellt ta ut en ersättning för det.

    Det bästa är om du kan göra en felanmälan på Mina sidor och där skriver vad det är som gått sönder, så kan vi göra en bedömning om läget. Men du behöver i alla fall inte gå ut och köpa nytt själv!

    Med vänlig hälsning,
    Caroline Kommunikatör