Cykelförråd förslag

Hej, en reflektion kring automatiska dörröppnare. På Rvägen finns det automatiska dörröppnare till huvudentré och den bakre entrén, men inte till cykelförrådet. Jag har reflekterat över att det är ganska många som har bekymmer när de ska ut eller in genom just den dörren. Så ett förslag är att installera en dörröppnare till cykelförrådet.
Johan

Kommentarer

  • Hej Johan,
    Tack för att du delar med dig av problematiken. Jag ska ta det vidare internt och se om det går att hitta en bra lösning!

    Det finns vissa svårigheter med att montera automatiska dörröppnare då de är relativt knepiga att hantera rätt och lätt går sönder, så det kan bli svårt att få till en sådan. Men vi ska se vad vi kan göra.

    Hoppas att du får en fortsatt fin dag!

    Hälsningar,
    Caroline Kommunikatör