Bokningar via mina sidor?

Finns det planer på att kunna boka ex gym, bastu el tvättstuga via "mina sidor"? Annars så är det ett förbättringsförslag från mig. 😀
Magnus

Kommentarer

  • Hej Magnus,
    Tack för ditt förslag, vi ska se vad vi kan göra!

    Vi har i år infört bokning av tvättstuga via Mina sidor i några fastigheter, så det är inte alls omöjligt att det kommer till fler fastigheter i framtiden. Det beror egentligen på passagesystemet hur lätt det är att genomföra - för att då kunna behålla funktionen att det bara går att låsa upp dörren under sitt bokade pass.

    Vi uppskattar att få in önskemål så att vi lättare kan prioritera förbättringsåtgärder för nästa år, så tack för att du tog dig tiden att skriva in detta!

    Trevlig fredag! 🙂
    Caroline Kommunikatör