Hur betalas första hyresavin?

Hej , har nu skrivit under kontrakt och skaffat appen. När kommer hyresavin, kommer den till min mail eller pappersform till min nuvarande hemadress?
Jan

Kommentarer

  • Hej! Avierna börjar skickas ut runt den 10:e varje månad. Innan avtalet trätt i kraft skickas avierna automatiskt till nuvarande uppgivna adress, och efter avtalets början så går de till lägenheten du hyr hos oss på MHS samt finns i appen och via Mina sidor på www.mhsbostader.se.

    Hälsningar,
    Nina Bostadsförmedlare