Behörighet till Bostad GSS/T

Hej!

Jag har blivit erbjuden en GSS/T tjänst i FM. Tjänsten är dock en heltidstjänst och jag undrar då om detta gör mig behörig till en hyresrätt genom er då tjänsten inte är deltid?
Dennis

Kommentarer

  • Hej Dennis!

    Om du har ett intyg där det står att du jobbar 100% under en längre tid, kan du registrera dig på vår hemsida. Du laddar upp intyget på samma sätt som övriga GSS/K. Vi tittar på det sedan så får vi avgöra det då. Jag kan inte garantera att du kommer att godkännas och vara behörig, men jag vet mer när jag har sett intyget och har mer information om din tjänst.
    Registrera dig och ladda upp intyget, så tar vi det därifrån.

    Med vänlig hälsning,
    Sepide Teamledare Bostad