Hur snabbt får man avtalet?

Efter att man skickat in avtalet till er. Hur lång tid tar det tills man får ett svar?
Egil

Kommentarer

  • Hej Egil!

    Så snart du har sänt åter avtalet skriver vi också på och skickar avstående av besittningsskydd till Hyresnämnden för godkännande. När Hyresnämnden återsänt vår kopia, skickar vi din kopia av avtalet åter till dig.

    Med vänlig hälsning,

    Sepide Teamledare Bostad
  • Tack för svar!

    Egil