Är jag godkänd som sökande?

Jag vet inte om jag har blivit godkänd som sökande. Hur kan jag se det? Och vad händer efter jag blivit godkänd? Hur fort kan jag få en lägenhet?

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för din fråga!
    Om du loggar in på Mina sidor kan du under ”Köinformation” se om du är godkänd eller inte. Står ett ”prel.” framför din kötyp är du inte godkänd i kön än. Är du GSSK ska du ladda upp ditt anställningsintyg. I annat fall ska din chef maila oss en bekräftelse på anställning.

    Om ovanstående är ordnat och du blivit godkänd får du även ett bekräftelsemail på detta, och du kan efter det börja söka lägenheter hos oss.

    Hur snabbt man kan få en lägenhet beror helt på vad som finns tillgängligt vid just det tillfället du söker.

    Med vänliga hälsningar,