Wifi dimmerstyrning för Vega led?

Hej, jag har ett antal vega led-lampor monterade och vill nu montera en wify styrd dimer till dessa, har ni något förslag på lämplig modell som fungerar bra?
Har både fem och tre ljusamaturers modellerna monterade I samma rum och önskar kunna styra dessa med mobile eller plattan.

Kommentarer

  • Hej Niklas.
    Spännande fråga.
    Jag har diskuterat lite med vår tekniker och han säger att våra drivdon är gjorda för fasdimning.
    Du måste alltså hitta en wifi-dimmer som är kompatibel med detta eller helt enkelt byta ut drivdonet till något som går ihop med dimmern.

    Hoppas du får ihop det och hör gärna av dig om du hittar något bra.
    Bästa hälsningar,