Var finns Ciro i butik?

Hej, letar efter "vägglampa ciro" i vit och svart att köpa på butik i stockholm. Måsta köpa snabbare än webleverans kan ske. Går det att hitta var ni har återförsäljare som har in detta artikel?

Kommentarer

  • Hej David.
    Trevligt att du siktat in dig på Ciro. Riktigt bra serie det där.
    Det är jättesvårt för oss att veta vilken butik som har hemma på lager.
    Ofta så har man hängt upp i sin utställning och har ett par, tre på lager bakom.

    Vi har Ciro på lager i alla färger och modeller så det går snabbt att få hem.
    Våra återförsäljare hittar du på vår hemsida.

    Hoppas att du får tag i vad du ska.
    Bästa hälsningar,