Vale Spotlight inbyggnadsdjup?

Hej! Vad har ”Vale” för inbyggnadsdjup? Kanske en utgående produkt, men finns fortfarande att köpa på Bauhaus. Annars, jag söker en inbyggd LED-spot där ljuskällan är utbytbar och där inbyggnadsdjupet är litet. Mvh//Jonas

Kommentarer

  • Hej Jonas.
    Inte helt enkel kombination med utbytbar ljuskälla och ett litet inbyggnadsmått.
    Vale som du tittat på hos Bauhaus, (den säljs bara hos dem) har ju en utbytbar ljuskälla med GU10 sockel. Ingen driver/transformator utan man använder 230V LED.
    Själva ljuskällan tar ju i sig lite plats och ju mer luft man har runt omkring den desto längre kommer den att hålla.
    Måtten på Vale är: Diameter är 96mm och hålet som ska sågas är 83-86mm.
    Höjden på spoten är 11,5cm men man kan böja undan kopplingboxen lite och då hamnar man på 9,5cm.

    Har man ont om plats så vill jag gärna tipsa om vår system Combine. Kanske kan vara ett alternativ?
    Hör gärna av dig om du har fler frågor.
    Hälsningar,
    Martin