Vilken modell av Garden24 transformator ska jag välja?

Har just köpt en Garden 24 6W spotlight. Vilken transformator skall jag välja? Tänker bara ha en enhet.
Birgitta B.

Kommentarer

  • Hej Birgitta.
    Kul att du skaffat lite Garden24!
    Det räcker fint med den mindre transformatorn på 36W.
    Den kan du koppla på exempelvis 5 likadana 6W spotar eller andra lampor i serien om du skulle vilja i framtiden.
    Vi brukar säga att man utnyttjar ca 80-85% av transformatorns kapacitet för att den ska få så lång livslängd som möjligt.
    Du kan till exempel koppla på en partyslinga eller julslinga utan problem eller varför inte en liten golvdekorationslampa.
    Det finns massor med fina saker som man kan bygga ut med längre fram.
    Kom ihåg att man kan nästan aldrig ha för många lampor!
    😊
    Hör gärna av dig om du har fler frågor eller funderingar.
    Hälsningar,

    Martin
  • Jeg har fået "Trädgård cracket ball" I gave, og skulle så selv købe transformer til dem, men dem de har i Bauhaus til garden24 virker ikke, da stikket ikke er det samme. Hvilken transformer virker til mine lamper??

    Mvh. Dorthe
    Dorthe Thorvald
  • Hej Dorthe!

    Tack för din förfrågan.

    Jag rekommenderar denna trafo till Trädgård.
    https://markslojd.com/sv-se/produkter/p/104731/tradgard-transformator-24w-12v?q=Tr%C3%A4dg%C3%A5rd&return=/sv-se/produkter

    Mvh Nicklas
    Nicklas