Går det att byta ut diod/led ljuskällorna på lampan Etage?

Hej,
Är diod/led utbytbar för lampan Etage?
Om inte, hur lång är den ungefärliga livslängden för den typ av lampa?
Jag vill inte veta er garantitid, utan livslängden.

Kommentarer

  • Hej Jenny,

    tack för ditt meddelande.

    När det gäller armaturen Etage har den 2 fasta led ljuskällor som inte går att byta ut.

    Våra led-armaturer brukar ha en livslängd på minst 30.000 timmar eller 5 års garanti på ljuskällan.

    Ha en trevlig dag!
  • Hej!Jag har 2st Wall Lykra Dk Grev monterade vid vår entré varav den ena slutat fungera. Jag tänkte se om jag kunde byta ljuskälla men jag förstår att det inte går.
    Lamporna installerades för 1,5 år sedan och jag förväntade mej att de skulle hålla längre än så. Kan jag skicka lampan till er för reparation?

    Med vänlig hälsning!
    Bo Stintzing
    Lilltorpsvägen 51
    791 94. Falun
  • Hej Bo,

    tack för ditt meddelande.

    Det var tråkigt att höra att du har fått problem med din armatur.

    Vi har ingen verkstad utan du får helt enkelt reklamera den hos den återförsäljare som sålt dig armaturen. De hjälper dig sedan med en reklamation till oss.

    Trevlig helg!
  • Hej, jag har tyvärr inget kvitto kvar eftersom jag köpte lamporna  för ca 2 år sedan på ByggMax i Falun.
    Hälsningar!
    Bo Stintzing
  • Du kanske kan hitta något kontoutdrag som du kan hänföra till detta köp?