Utbytbar del till Getinge?

Hej !
Jag har en adventsljusstake som i ert nuvarande sortiment heter Getinge, min fråga är om det finns "stjärnor" som reservdelar ?. Min ljusstake är ca 10 år gammal och är jättefin men plasten i stjärnorna är grumlig

Kommentarer

  • Hej Maria.
    Se där ja, Getinge har hängt med ett tag men är fortfarande väldigt populär och vi ser inte riktigt slutet på den än på länge.

    Självklart har vi stjärnorna som reservdel. De har artikelnummer 991719.
    Du kan beställa dem hos någon av våra återförsäljare.

    Bästa hälsningar,

  • Jag testar här trots att tråden är några år gammal. Angående Getinge och reservdelar, finns det någon annan form än stjärna att köpa? Tänker att den kan användas året om:)
    Mvh/Camilla Hellström
  • Hej Camilla,

    Dessvärre inte.