Twister

Hej älskar era twister så att lamporna händer rätt men något som stör mig är att jag enbart får tag på vita vilket gör att det syns vänligt mycket på mina svarta sladdar, skulle det inte gå att tillverka svarta twister oxå ?

Kommentarer

  • Hej Michelle,

    tack för ditt meddelande.

    Tänk att Twister finns i svart och vi har den i lager!
    Jag ska be vår produktavdelning att lägga upp den på vår hemsida www.markslojd.com så kan du hålla utkik för den och beställa senare i veckan.

    Ha en fortsatt fin dag!