TWIN golvlampa - skärmar riktbara uppåt?

Hej,
Jag söker golvlampa att kunna rikta både uppåt och nedåt, som rubriken lyder undrar jag därför om de båda skärmarna till TWIN går att rikta rakt upp mot taket?

Vänliga hälsningar
Emma

Kommentarer

  • Hej Emma.
    Kul att du är lite nyfiken på Twin. En väldigt populär lampa!
    Den går att rikta både upp- och nedåt.
    Det sitter ett "stopp" rakt upp för att man inte ska kunna vrida ett helt varv runt. Ett måste för annars vrider man sönder sladdarna inuti.
    Hör gärna av dig om du har fler frågor eller funderingar.
    Hälsningar,